Menghitung hari

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, August 7, 2012

Doa ku...


Bismillahirahmanirahim...

Doa saya, suatu hari nanti, saya akan tidak lagi perlu bergantung pada kedua- dua inhaler di atas (Ventolin-Reliever & Seretide- Preventer).

Kadang timbul rasa jemu...

Penat makan ubat...

Sahur lagi la..kena telan yang pill version punya Ventolin...

Silap tarikh, tengah- tengah malam, mama dan abah kena drive about 15 minutes to Az- Zaharah Medical kat Bandar Bangi nun sebab kawasan rumah ni tak da klinik 24 jam... semata- mata nak ambil gas/ nabulizer..bila sesak nafas..

Tapi aku harus bersyukur...

Masih ada rezeki untuk dapatkan perubatan yang terbaik...

Masih ada insan- insan yang prihatin...

Terima Kasih Ya Allah atas ujian ini...

Aku belajar untuk menjadi lebih kuat.

Alhamdulillah..

One day...

Masih aku berdoa'.

2 comments:

Unknown said...

:D..keep on positive...

Humaira Xai said...

tq kak izan dear