Menghitung hari

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, April 17, 2009

Cuti...cuti...

Bismillahirrahmanirrahim...Alhamdulilah imtihan aakhir dah berlalu. Lega den. Opss..kena tunggu result pula..hehe.. Dan...bermulalah cuti ku selama 3 bulan yg pertama. Yep. 1 st time. Lepas abis SPM dulu, aku tak sempat cuti. Kena mengajar kat sekolah. 1ST&2ND year amik short sem. Tahun lepas, mengajar lagi. Ni pun sebenarnya sekolah panggil lagi tapi nak merasa jugalah mcm mana cuti panjaaaaang....some of the things yg telah di rancang (moga diberi kekuatan utk buat..hehe):

1- Ahad ni Insya Allah nak pi holiday 2 hari 1 malam ke Sungai Kelah, Perak. Suka suki je suh mama amik cuti...
2- Projek khat: Siapkan 'order' from syieda, practice drawing etc & plan to buy technical board & acrylic paint yg baru.
3- Photo montage& video utk kak dina (GG 2nd Gen in memory)
4- Amik lesen keta...huhu..mama dah lama bising..
5- Hope dpt konvoi dgn member2 G4 lagi. Lama dah rasanya dah berjumpa...
6- Book fair kat PWTC (today- 26th April).

3 bulan ni, pasti aku rindu kat member baik aku kat UIA. Amni, Cha, Mieza, Alin, Yeni, Aimi, Di, Shima...pemberi semangat since hari pertama di matrik...thanks buddies...

Berdoa juga pada Yang Maha Kuasa agar diberi kesihatan..tak mau suasahkan mama &papa kena bawak aku pi emergency room pukul 3 pagi due to gastrik. Haha. Dapat ubat spital pun bukanya aku jamah pun. Ish...abisla kalau mama buka handbag aku. Migrain pun aku cuba tahan and dok dalam bilik gelap with no sound as my own therapy& treatment. Dalam awal bulan ni, ada owang suh aku try makan a herbal capsule. Alhamduliilah ok ('',). Blood pressure yg agak rendah dah naik sikit. Tapi aku still kena pi massage untuk betulkan apa yang patul kat backbone aku. (Tu la. Time jatuh dulu tak mau terus pi treatment). Mama nak bwk jumpa chripractor(ntah betul ke tak ejaan) tapi tak nak la..Neway. Thanks again pada yang introduce kan aku pada the cute little pills. Barakallahu fih. Sesungguhnya penyakit itu penghapus dosa...wallahu'alam...Here I come my cuti!!!

No comments: