Menghitung hari

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, February 27, 2009

Sekadar coretan:Al Kisah di bilik beku...

24/ Febuari....
Kisah di bilik beku itu aku lakarkan...
Cerita yang tercipta aku loretkan...
Ada apa?!!

Nak tahu?!
Nama diberi indah sekali...
Negotiation Skills...
Bersama Guidance Gen3...
Ha...tak mau aku panggil depa adik..atau depa panggil aku kakak...
Sebab...aku tahu ada yang sebaya...
Ngeh2...tak mau ngaku ku umur dah nak 22...oppss...

Tik...tok...tik...tok...
Huarghh...ngantuknya...
Tunggu la ....kata nak bagi semangat dekat juniors..
8:15 kelihatan kelibat itu...tuan penasihat yg terkini...
Speaker?
Owh...Sis Nurul Naimah Rose dari KLMU...

Berharga sangat pengalaman yang ditimba malam itu...
Macam mana nak negotiate dgn orang lain...
Dan mungkin juga...dengan konfik dalam diri sendiri...
Aku dah la tak suka kalau t'jumpa saleman...
Mesti lari....ish...ish...

Tapi...
Sejuk sangat dewan tu...
Berapa biji kuih pun tak lepas nak warm-up badan...
Jalan sana...jalan sini...
Tekan komputer...
Berangan jadi cameraman...

Teringat 1001 kenangan dengan kawan2 Gen2 dulu...
Jadi...
Adik2....opss..junior2 ku...
Ma'a taufiq dalam menempuh jalan...
30 credit hours tu...
Best sangat sebenarnya...
Rindu pada saat2 bersama kawan2...

No comments: