Menghitung hari

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, February 8, 2009

Pabila kesibukkan melanda...

Bismillahirrahmanirrahim...7 Feb 2009. Sunyi...aman malam ni. Alhamdulillah. Tadi baru balik dari kenduri doa selamat kat Selayang. Lega jalan tak jam (dek Thaipusam). Ntah mana jalan yg mama (pergi) & papa (balik) drive pun aku tak kenal. haha. Haish...mcm mana nak belajar driving ni jalan tak hafal. Doakanlah aku berjaya sambung kembali (planning masa cuti 3 bulan nanti) kelas driving yang udah lama terhenti dek keadaan badan yang kurang stabil...kena kuat semangat, tahan je kalau sakit etc...jgn la cramp dan kebas mcm sebelum ni...

Ni cuti sampai Isnin. Rehat?! Tidaakkk! Owh. Kalaulah ianya jadi kenyataan. Firstly kena siapkan project untuk khat competition yang perlu dihantar by Rabu@ 11/Feb. Ni yang lemah bab warna mewarna ni. Tak pela. Belum cuba, belum tau, kan? Usaha2. Namanya pun belajar. Pagi nanti keluar dgn mama nak cari frame, berus cat baru....

Secondly, dari Khamis- Ahad pula Co-cu week. Hmmm. Main jadual Jumaat 3-5pm. Tapi time lain2 kena pantau2 gak. Boleh tgk2 booth orang lain gak. Khamis confirm tak leh kot. Kelas penuh.

Rabu yang lalu (4/2), aku menempel/ buat2 busy kat CSD Cares promotion kat HS Cafe. Haha...Br Wan bagi handset nya padaku untuk contact budak2 GG lain suh depa mai jaga booth kalau depa free.Penat2. Kena contact hampir 23 orang. Ada yang angkat, voice mail pun ada. Macam caller ringtone aku dengar. Haduih. Aku sebenarnya kurang sikit suka telefon ni. Apa fungsi HP aku ni pun tak tau. Well...selalunya mama. Then SMS Syieda yang dok selang 2 bilik dari aku. Ada je la. Hamster wat hal la, makan2 (paling sedap sandwich bakar+cheese). Kemudian, Una my bestfriend. Tak kira kalau aku rasa nak menangis tengah2 malam, happy....thanks pal.

Kemudian, aku nak kena buat,update, touch-up sikit resume etc then nak minta jasa baik any kaunselor kat CSD yg baik hati untuk check kan...neng-nong. Br Wan pesan cover letter yang penting. Tak baik copy-paste aja tau...coz its us.Lain orang, lain cerita. Lain insan, lain kisah. Hmm...mana aku nak nak cari tempat yea?

Selasa depan ni (11/Feb) ialah 'MID TERM FEVER' bagi ku. 10-11.20am HR. 11:30am-1PM lab based, lepas zohor...Psychometric. Tak nak komen. Owh...

Tadi, Kak Rahmah call nak confirmkan/ tanya pasal order kek as cenderahati tetamu VIP masa kendurinya 6 March depan (Tahniah akak). Pi survey2 barang2 &bahan2 kat bakery supply shop sebelum sampai rumah tadi.

So. Minta maaf kalau pagi ni statik kejap, call/msg tak direspon...busy betul2 + buat2 busy. Hehe...

No comments: