Menghitung hari

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, October 19, 2011

Pergi tak Kembali

Bismillahirahmanirahim...

Sekarang ini saya berada di Student Carnival 2011 anjuran Student Affairs Division (STAD). Di booth Counselling Services Centre (CSC)/ Counselling Skills secara tepatnya. Jam 12pm tiba di tapak pameran. Singgah dahulu di booth Khat Skills dan bertemu dengan guru Khat Skills 1 saya dahulu. Dan saya baru mendapat perkhabaran ini:

"Cikgu Shamsuddin sudah meninggal dunia. Hampir setahun yang lalu...".

Siapakah beliau Cikgu Shamsuddin itu? Beliau ialah guru Khat Skills 2 saya. Agak lambat rupanya saya mendapat perkhabaran pemergian beliau. Semoga rohnya sentisa berada dalam rahmat dan lindungannya.

Saya cukup dan amat berterima kasih kepada beliau yang penat lelah mencurahkah ilmu kepada kami. Di bilik mahalah saya sekarang ini, ada dibawa beberapa keping hasil khat/ calligraphy saya di bawah bimbingan beliau. Mungkin akan di laminate atau di framekan semua sebagai kenangan. Terima kasih cikgu...

Allah Knows Best.

1 comment:

Unknown said...

Semoga ditempatkan bersama2 mereka2 yg beriman.. amiinnn